Zintegrowane programy komunikacji i PR 360°

BRANŻA WNĘTRZARSKA

Dla firm działających w tym segmencie komunikacja 360° jest nieodzowna. Produkty poddawane są nieustannej ocenie przez klientów, ale także przez liderów opinii, jakimi są architekci wnętrz i designerzy. Coraz większą rolę odgrywa kompletny system działań polegający na wytworzeniu mody i wzbudzeniu zainteresowania. Jednak najważniejsze jest to, by wytworzona obietnica była utrzymana na każdym etapie kontaktu klienta z produktem – od doradztwa poprzez sam produkt, a kończąc na serwisie posprzedażowym.

Oferujemy:

  • programy współpracy z liderami opinii – architekci wnętrz, designerzy,
  • tworzenie komunikacji marek i „storytellingu”,
  • integracja nowoczesnych narzędzi social media ze wsparciem prosprzedażowym marek,
  • nowoczesne prezentacje produktów dla konkretnych grup docelowych.

EMPLOYER BRANDING 2.0

W dzisiejszych czasach należy wsłuchiwać się w opinie pracowników i w przejrzysty sposób komunikować im cele firmy. Nowoczesne media i komunikacja w sieci mogą dziś w szybki sposób cementować załogę, ale też ją destabilizować. Już dziś należy rozmawiać z pokoleniem Y jego językiem, a za chwilę na rynek pracy wejdzie pokolenie Z. Od skuteczności komunikacji zależy efektywność współpracy na polu pracownik – pracodawca.

Oferujemy:

  • komunikacja wewnętrzna,
  • newslettery, informatory, katalogi,
  • współpraca z uczelniami, urzędami, stowarzyszeniami, fundacjami,
  • programy PR w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu,
  • targi pracy i konkursy.

WSPARCIE SPRZEDAŻY

Firmy na rynku są zawsze oceniane – jedną się lubi, a drugiej nie. Jednej chce się dać szansę na powodzenie lub wybaczyć „potknięcie” rynkowe, a innej z założenia utrudnia się działanie. Czasami są to działania celowe, a czasami podświadome. Dobrze jest umieć je zdiagnozować, by wdrożyć celną strategię. Pomagamy wytworzyć wiarygodność produktu i działań sprzedażowych, by stworzyć dobry klimat do rozwoju firmy.

Oferujemy:

  • polityka współpracy z dystrybutorami,
  • prezentacje produktowe i wprowadzenia produktów do sprzedaży,
  • programy badań jakościowych w kanałach sprzedażowych,
  • nowoczesne narzędzia wsparcia sprzedaży,
  • ekspozycje i materiały w miejscach sprzedaży,
  • programy partnerskie, kluby,
  • konkursy i loterie,
  • programy lojalnościowe.

BRANŻA BUDOWLANA

W branży budowlanej ważne jest zaufanie do produktu i technologii. Klienci oczekują, że produkt, który kupują, będzie spełniał ich oczekiwania w długim okresie czasu. Produkty te będą stanowić o wyglądzie i funkcjonalności mieszkania czy domu, w którym żyjemy i wychowujemy nasze dzieci. Wyborom tym towarzyszą emocjonalne rozmowy i żywe dyskusje. Klienci liczą na to, że produkt, który kupują, będzie spełniał ich oczekiwania przez długi czas.

Oferujemy:

  • strategie komunikacji PR,
  • lobbing na rzecz rozwiązań i technologii,
  • współpraca z liderami opinii,
  • materiały promocyjne w postaci katalogów, ulotek, gadżetów,
  • strony i aplikacje internetowe,
  • akcje sprzedażowe, konkursy, loterie,
  • polityka współpracy dystrybutorami, wykonawcami, architektami.

HEALTH & LIFESTYLE

Chcemy żyć zdrowo i wyglądać pięknie. Żeby to osiągnąć, jesteśmy w stanie wiele zrobić. Dostęp do źródeł masowej wymiany informacji powoduje, że wiedzy i inspiracji poszukujemy dosłownie wszędzie. Jak stworzyć przekonujący przekaz, któremu klienci będą chcieli zaufać? Jak dobrać narzędzia komunikacji, by wytworzoną promesę dotyczącą produktu dostarczyć do wszystkich jego odbiorców?

Oferujemy:

  • strategie komunikacji PR,
  • analizy produktowe i konsumenckie,
  • współpraca z liderami opinii,
  • lobbing na rzecz produktów,
  • materiały promocyjne, katalogi, ulotki,
  • samplingi kreatywne,
  • akcje sprzedażowe, loterie, kluby, konkursy,
  • programy intensyfikowania sprzedaży,
  • programy współpracy dla partnerów.

E-COMMERCE / IT SERVICES

Z roku na rok rośnie nasze zaufanie do handlu w sieci i coraz częściej w tym procesie używamy urządzeń mobilnych. Poszukujemy, wybieramy, kupujemy i wyrażamy swoje opinie na temat produktów. Dziś stawiamy na zakupy, które możemy zrealizować w dogodnym dla nas momencie, bez wysiłku i marnowania czasu. Chcemy wybrać produkt świadomie z możliwie jak najszerszej oferty. Ciągle szukamy nowych rozwiązań – jak za pomocą Internetu i wirtualnych narzędzi najlepiej przedstawić walory i korzyści, które daje produkt?

Oferujemy:

  • content marketing, frazy, tagi, keywords,
  • social marketing i budowanie relacji z Internautami, blogerami itp.,
  • monitoring forów internetowych,
  • promowanie ekspertów,
  • realizacja stron internetowych, sklepów internetowych, blogów itp.,
  • analizy stron internetowych: treści, funkcjonalność itp.,
  • aplikacje mobilne,
  • optymalizacje stron www,
  • kampanie internetowe.


Public relations i komunikacja są dyscyplinami jakościowymi mającymi miejsce w każdym procesie życia i działania firm. Podążając za tym modelem chcemy patrzeć szerzej na public relations i dostarczać naszym klientom nowoczesnych rozwiązań, które stanowią o przewadze konkurencyjnej na rynku.

Agencja PR E.C.H.O. COMMUNICATIONS

ul. Przyjaźni 66 lok. 5
53-030 Wrocław
+48 601 55 26 76 biuro@echoPR.pl


Copyright 2014 © E.C.H.O. COMMUNICATIONS / PR Agency